vrijdag, juli 24, 2009

Besjes

Jeweltje zegt:*heb zin op bessen
Lonne zegt:*breng me ook een bakkie
Jeweltje zegt:*heb pyama aan
Lonne zegt:*ik heb heel veel munten
*als jij rijdt trek ik ze uit de muur
Jeweltje zegt:*haha
Lonne zegt:*waarom lig je in een deuk?
Jeweltje zegt:*wat een idee van jou
Lonne zegt:
*heb weer een Barleduc=dop
Jeweltje zegt:*kan ik nog ff tanken eh
*ok
*doen we?
Lonne zegt:*gaan we op de brommer?
Jeweltje zegt:
*NEEEEEE joh ... in mijn pyama zeker...
Lonne zegt:*ik ben klaar met strijken
Jeweltje zegt:*oke ik doe broek aan en kom
Lonne zegt:*toeter maar
Jeweltje zegt:*ok

Wat we niet doen voor een bakje blauwe bessen.
Zoooooo lekker, zooooo gezond en zo verslavend....

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

uh.... verder gaat ie wel goed he dames???

25 juli, 2009 04:43  
Anonymous Anoniem said...

Zijn zelfs mensjes uit brabant die speciaal naar de heuvels gaan hoor voor die blauwe lekkernij!! hmmmm geniet er nu nog steeds van, echt heeeeerlijk, dus al moest ik ze in mijn pyama gaan halen, ja, dat zou ik ook doen hoor

26 juli, 2009 10:16  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us