dinsdag, juli 07, 2009

Een week verder...

In die week:
* Was het bloedheet
* Heb ik veel binnen gezeten
* Ben ik vrijdags op advies van de dokter met spoed naar de eerste hulp moeten gaan
* Lonne met mij mee ging omdat ik me helemaal niet goed voelde
* ik gelukkig geen trombose er achter aan heb gekregen (hier waren ze bang voor)
* de doktoren in het ziekenhuis adviseren dat ik toch heel rustig aan moet doen en het vooral niet moet onderschatten wat ik heb
* dat manlief hard het oefenen is om tijdens de wedstrijd in Heijenrath een goede dressuurproef neer te zetten.
* Ik met Lonne luchtige zomerjurkjes/pyama's ben gaan kopen
* dat ik via Marktplaats een zwembad van 4,60 m op de kop heb getikt met alles erop en eraan.
* dat ik 's maandags de week begon met alweer 3,5 uur!!!!! in het ziekenhuis door te brengen
* dat Jorrith een sensor in zijn billen draagt, die elke 5 minuten zijn bloedglucose meet
* dat mijn kleine man een kleine held is om, zonder toverzalf en zonder te huilen een dikke naald in zijn billen liet zetten.
* dat ook 6 buisjes!! bloed bij hem getapt werden voor verdere onderzoeken (waaronder DNA)
* dat ik (morgen) de (a-romantische, -sexy huidskleurige) steunkous krijg.
* dat ik mezelf een piep-miep voel omdat ik moe ben en en veel rust, terwijl ik in mijn hoofd heel veel wil doen en het helemaal niet lukt.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het gaat nog steeds niet echt allemaal van een leien dakje he!!

Dikke kus lief SL sissie xxxxxx

Luv you Ingrid xxxxx

08 juli, 2009 03:47  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us