dinsdag, juni 30, 2009

Proef op de som


Even een update over mezelf.
Het gaat vooruit. Ik loop alweer bijna normaal. M'n been is nog steeds gezwachteld en ik moet nog een week wachten tot de steunkous.
M'n conditie gaat langzaam vooruit omdat ik snif verkouden ben. Waarschijnlijk omdat ik weinig weerstand heb.
In een balans probeer ik te rusten en actief bezig te zijn.
Van buitenaf heb ik meerdere verhalen gehoord van mensen waarvan geliefden of kennissen gestorven zijn n.a.v. een trombose of een embolie. Dat heeft me diep geraakt en waardoor ik besef dat de dood erg dicht bij was en wat voor een geluk ik heb dat ik nu nog leef.

Wat is de proef zal je nu denken. Het is meer een tip voor mensen die last hebben van een koortslip. Ik voelde er een opkomen. Via google las ik dat je op een beginnende koortslip Teatree olie moet smeren. Gelukkig had ik nog een flesje in de kast. Wat denk je? Binnen een klein half uur voel ik dat de zwelling uit mijn lip wegtrekt. Het werkt dus echt!
Enfin... Jullie zijn nog niet van me af.(sommige mensen wel, maar das een ander verhaal)
Genietend ga ik verder.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

fijn dat je je al wat beter voelt!

Liefs
Hetty

01 juli, 2009 07:14  
Anonymous Anoniem said...

Hi Sis,

Ik zeg GELUKKIG willen ze je boven nog niet... Ben blij dat je nu weer wat beter bent... Bijna weer de oude Es. Doe rustig aan.

Enne wie is er wel van de af dan?
Is het wie ik denk???

Liefs Lonne

02 juli, 2009 02:34  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us