dinsdag, september 11, 2007

Let's hyve

Let’s Hyve

Als pc verslaafde kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Ergens in november meldde ik me al aan bij Hyves. Maar omdat ik er niet veel van snapte en mijn ogen nog uitkeek in Secondlife, heb ik Hyves een beetje laten rusten.

Nu start ik wel regelmatig op. Ik krabbel wat heen en weer met sommige mensen.
Mijn vrienden kunnen vanaf de Hyves verder linken naar deze blogspot, mijn Secondlife-weblog en mijn team-maas.punt-pagina. Er staan een aantal foto’s in mijn hyves-album. Gadgets heb ik nog niet. Ja en verder…???

Mijn vriendenlijstje is o.a. gevuld met vriendjes en vriendinnetjes uit de paarden-wedstrijd-wereld en mijn Secondlife-leven. Een van de leuke dingen van Hyves vind ik dat je kan zoeken naar vrienden van vroeger.

Zo krabbel ik bijvoorbeeld met Isabelle. Isabelle zie ik op de wedstrijden. Volgens mij zolang al sinds ik met Jeroen naar wedstrijden ga. Isabelle is groom van de rijders/Stal De Ronde. Al jaren knikken we elkaar goedendag maar het kwam op een of andere manier nooit tot een echt gesprek. Tot op het Feestje in Beekbergen. Met drank is het makkelijker om op de foto te gaan! Nu krabbelen we wat heen en weer!

Via vrienden van vrienden uit mijn vriendenlijstje (ja ja lol) kwam ik ook onze oud-buurjongen Taco tegen.
Taco was vroeger een speciaal vriendje van ons. Zijn ouders hadden een café tegenover ons. Denk dat we gemeen hadden dat “wij van het pleintje” een beetje buiten de bebouwde kom woonde. In de zin van: alle schoolvriendjes en vriendinnetjes woonde in het grote doolhof “Op de knip” en wij daarbuiten.
Enfin….Taco stuurde zo’n leuke vriendschapsbeschrijving, ik kreeg er een smile van op mijn gezicht. Nu kan ik hem fijn volgen via de Hyves.

Want wat moet je er anders doen????

Free Image Hosting at www.ImageShack.us