zondag, augustus 26, 2007

Om noeit te vergeate....

Dit feest toch allemaal te danken aan buurman Wout.
Wout wordt morgen 60 jaar en voor de verandering wilde hij het eens groots aanpakken.

Al een jaar was Clootje samen met de buurman en buurvrouw bezig dit feestje te organiseren. Alles tot in de puntjes.
Een feestpaviljoen met uitzicht over ons heuvelland; catering van Maison van den Boer; een speciale tent met suikerspinnen en popcorn voor de kids; een springkussen; Wijnproeverij.

Zoals het gebruikelijk is hier helpen we elkaar met organiseren.
Zaterdag werd als eerste de vrachtwagen van de catering uitgeladen. Daarna die van Rowwen Hèze. Het inhoud van het busje van de DJ stond al eerder voor het paviljoen te wachten.
Het weer was lekker. Met een aantal mensen maakte we alles in orde voor het feest rond 16 uur te laten beginnen.
Het was even aanpakken, maar het werd met zoveel lol gedaan dat het zelfs leuk was om te doen.
Mamma stond in het kinderhoekje.
Zelf rende ik een beetje heen en weer. Helpen bij mamma en helpen in de keuken bij Lies en Math.
Math is een buurman en ook een Meesterkok! Hij had de taak ervoor te zorgen dat de mannen van de crew en de band goed te eten kregen. Ik denk niet dat de heren daarover te klagen hadden.
Zelf mocht ik een overgebleven toetje nuttigen. Dat was al iets goddelijks in mijn mond

Nadat de band de ruimte had verlaten en ik heel ff met JW en Lisa naar de puppy's ben gaan kijken(kon ik gelijk mijn camera-oplader meenemen) heb ik de keukentaken van Math overgenomen en heb ik voor de Kidscorner frietjes met snacks gebakken. Heen en weer rennend tussen 3 frituurpannen heb ik menige kom gevuld.

Toen dat achter de rug was, kon ik me weer terugbegeven in het feestende massa! Daar draaide inmiddels de DJ. Overal hingen/stonden plasma schermen met videoclips erop.
Geweldig om te zien hoe de "oudjes" daarop dansten. Sommige met een smile van: "ik heb al jaren niet meer zo gedanst".
Net toen ik andere schoenen wilde gaan aandoen hoorde ik dat het laatste liedje in aantocht was. Dan nog maar ff wachten met de schoenen uit... auwtsch... een glasscherf in mijn voet. Bloeden als een.... Zo eindigde het feestje.
Jorrith was ondertussen alvast gaan slapen.

Ondanks dat ik van het feest weinig geproefd hebt, heb ik het van A tot Z meegemaakt en was het een mega-dag!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us