dinsdag, september 11, 2007

Al het moois doe ik delen...

De meesten die mij een beetje kennen, weten dat dat één van mijn motto's is.

Vanavond heb ik met mijn collega-vriendinnen weer een lezing bezocht van Hans Stolp.
Het was wederom zooooo'n mooie avond. Zeer spiritueel.
Het thema was : NIEUWETIJDSKINDEREN!
Zo herkenbaar.

Nu wil ik jullie wel heel enthousiast vertellen wat hij allemaal verteld heeft. Maar dat wordt zo'n lang verhaal, daar is het te laat voor en denk dat ik het helemaal verkeerd ga overbrengen.
Net zoals het verhaal van de evolutie-wisseling wat ons in het jaar 2012 te wachten staat. Dat is ook zo'n interessant stuk. Door erover te lezen, hoop ik het beter te kunnen verwoorden.

(Voor nu raad ik je aan om eens bij www.maastrichtmoetjehoren.nl te kijken EN VOORAL TE LUISTEREN)

De avond werd heel mooi afgesloten. Hans zag dat de grote energie zich in ons midden bevond. (Hij noemde het Christus) Hij verwoordde het met: "Hij strooit allemaal gouden lijntjes uit". Het gevoel wat ik kreeg kan ik niet beschrijven. Kan zeggen dat ik tranen in mijn ogen kreeg.

Met een lekker gevoel stapte ik de auto in.
Op mijn favoriete zender: 100 % NL werd de plaat van Guus Meeuwis gedraaid. Bij het luisteren van de tekst stroomde er weer een golf van geluk door mijn lichaam en kwam er weer een traan in mijn ogen. (ik jank wat af zou je denken hihi)

Wat krijgen we toch mooie cadeautjes in ons leven!!
Iedereen doet ermee wat die denkt ermee te moeten doen.

Een geloof of niet... Ik weet het niet. Voor mij voelt het in ieder geval goed.
Sluit dan ook graag met de tekst van Guus Meeuwis af:

Want het lijkt wel of we allemaal vergeten zijn
Hoe je lachen moet
Het lijkt wel of wij mensen niet meer weten hoe je zingt
En doe je danst, hoe je bemint

Sluit de rijen
Pak de handen
Pak de handen, van die ander
Want de ander, hoort erbij
Zoals jij hoort, bij jou en mij

Sluit de rijen
Pak de handen Pak de handen, van die ander
Want de ander, hoort erbij
Zoals jij hoort, bij jou en mij

Laten we proosten
Op het leven
Laten het leven
Je omarmen
Sla je armen om de liefste
Want mn liefste
dat ben jij

Want mn liefste
Dat ben jij

Free Image Hosting at www.ImageShack.us