zaterdag, juli 21, 2007

Hooitijd....

Je krijgt wat je verdient.
Blijkbaar hebben wij het verdient.
De eerste dagen van onze vakantie hadden we over het weer niet te klagen.
En waar was het tijd voor??? Natuurlijk om te hooien.
Mijn vader zei nog: Het is zwaar werk dat hooi binnen halen, maar je hebt wel altijd goed weer.
Gelukkig hadden we hulp zat.


De rest van de week hebben we niet veel bijzonders gedaan. Jorrith was een beetje ziekjes en heeft ons 2 korte nachten bezorgd. Nu zijn mijn nachten al niet zo lang. 's Morgens wilde hij persé met tante Ilona bellen.Dinsdag kregen we hem nog niet zover om naar de dokter te gaan. Woensdagochtend gaf hij toe en om 12.00 zaten we bij dokter Marjolein op de bank. Een ERRGGGGG mooie bank heeft de dokter in zijn kamer. Na de child-check kwam de dokter tot de conclusie dat er niets ernstigs met Jorrith aan de hand was. Hij kreeg een knuffeleendje en een snoepje.
Bij tante Ilona moest hij zijn gegevens even doorgeven. Normaal zou Angelique dat doen. Maar helaas...

De rest van de middag hebben we geslenterd over de bouwmarkten-boulevard.
Na 7 jaar zijn we EINDELIJK (tot groot genoegen van mijn "geheime agent") gaan kijken voor gordijnen. Raad eens: we hebben ook nog gevonden wat we allebei direct leuk vonden.
Bij de Hornbach opzoek gegaan naar een badkamerkastje. Niet echt wat leuks gezien voor de badkamer; wel weer voor de tuin: Een 3 persoonsschommelbank (natuurlijk in de aanbeiding)Deze ben ik donderdag met Carolien en Jorrith gaan halen. Bij de Ikea ook nog een spiegelkastje voor de badkamer gevonden. Alles moest in elkaar gezet worden. Wat door ons dames heel goed gedaan is.

Inmiddels is het alweer zaterdag. Met z'n drietjes staan we op een camping ergens nabij Barneveld/Amersfoort.
Camperen bij een boer met internet verbinding. Hoe lux kan je het hebben (ofwel: Hoe verslaafd kan je zijn) Ik ben hier trouwens niet de enige met een laptop hoor! Ik zag nog meer van die gasten zitten: o.a. de buren: vrouwtje het brei-werk op schoot en de man aan de laptop.
Bij mij is het: Mannen vroeg in bed en vrouw aan de laptop!
Ik hou jullie op de hoogte!
foto's houden jullie te goed. krijg ik nu een foutmelding op

Free Image Hosting at www.ImageShack.us