maandag, juni 11, 2007

Het dondert en het bliksemt en het regent.....

Neee.... het regent geen bier meer. (zoals guus meeuwis zingt)
Gedondert en gebliksemt heeft het wel van het weekend. Buiten in de lucht en ook innerijk in mijzelf.
Het komt echt niet vaak voor. Maar het overkwam me toch: Ik ben me toch een partij sagerijnig geweest. Gelukkig niet lang hoor! Het zal een "optelsom van" zijn geweest. Helemaal niet te genieten. Als ik iemand wat aan had kunnen doen dan.... Nee zo ben ik niet. Dat zit toch niet in me. Ben ik te lief voor.
Ik heb de mensen om mij heen vertelt wat ik voelde en gezegd wat er aan de hand was. Mijn manager waarschuwde nog voor de grap dat ze beter uit mijn buurt konden blijven. En wat denk je?????
Binnen een uur liep ik weer lachend rond. Vooral lachend om mezelf. Ik ben me bewust geworden hoe fijn het is, dat als je de dingen benoemt, je er veel makkelijker mee om kunt gaan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us