zondag, januari 21, 2007

Wat eten we vandaag!?





Cool Slideshows



Vrijdagavond.(de 19e!) Begin van het weekend. Manlief is voor het werk weggeroepen en eet onderweg. Zelf gooi ik de kasten open en weer dicht. Wat zal ik eten??? Waar heb ik zin op?? Geen idee.

Dan eerst maar een kopje koffie. Ohh wat leuk!!: De buurvrouw komt binnen. Ze heeft de meiden, Naomi en Demi, naar het dansen gebracht. Zin in een kopje koffie? Ondertussen bedenk ik nog eens hardop wat ik zou gaan eten. Linda vertelt dat ze een grote pan Tagliatelle á la Boulognese heeft gemaakt. Mmm lekker … Pasta! Ja daar heb ik ook wel zin op.

“Ik heb genoeg dus kom je maar wat halen,” zegt ze. Even twijfel ik. Maar oké… graag.

Bij het openen van haar voordeur ontdekken we een grote afgesloten bak. En ja… ik ben net zo nieuwsgierig als haar. De bak zit helemaal vol met kibbelingen. Vers gebakken.

Afzender is bekend. De buuf vult mijn bakje met tagliatelle. En gelukkig… ik krijg ook nog wat kibbelingen mee.

Samen met Jorrith (die voor de verandering ALLES op eet) heb ik heerlijk gesmuld.

Bedankt Linda!

1 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

Hoe kan dat nou?? Net was je nog op je werk??

Geluksvogel... Maar ik ook, heb van mijn collega Marielle voor straks een heerlijke salade met kip gekregen...

Want mijn "manlief" werkt ook langer vandaag... Hahaha!!

26 januari, 2007 06:14  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us