dinsdag, januari 16, 2007

WIST JE DAT:


* ik al beslist 3 x een verhaaltje voor dit blogje had gemaakt?
* er telkens iets mis ging met het publiceren ?
* dit mede kwam doordat ik er foto’s bij wilde zetten ?
* Ik al een stuk minder verslaafd ben aan Secondlife?
* Ik hier leuke vriendjes en vriendinnetjes aan heb overgehouden ?
* Ik ook een aantal minder leuke mensen heb ontmoet ?
* Secondlife toch een verbazingwekkende “wereld” is?
* Het een aanrader is om toch eens “gezien te hebben”?
* Jorrith pas geleden de 1e keer naar het theater is geweest?
* Wij samen met Brit en Carolien de voorstelling van Pluk redt de dieren hebben gezien?
* Jorrith het in het begin heel eng vond en er daarna geen genoeg van kreeg?
* Mamma nu weer elke avond het het boek van Pluk is voor het lezen?
* Pappa via Marktplaats een mooie vissenbak heeft gekocht?
* Pappa, mamma en Jorrith dit alle drie heel leuk vinden?
* Je aan de vissen ziet, dat ze het ook leuk vinden?
* Jeroen op kerstdag een nieuwe pony voor zijn vierspan heeft gekocht?
* Dit zijn kerstcadeau was?
* Esther hoopt dat dit voorlopig de laatste is? (zodat ze zelf ook weer eens een (kerst)cadeautje krijgt)?
* De naam van de pony Cloody is? (wat een beetje op Clootje lijkt)
* Onze kleine Kyra kreupel is?
* Het zielig uitziet als zo’n kleine kruppel haar beentje heeft getaped?
* Kyra nu zeker 2 tot 3 maanden op stal moet blijven staan?
* Voor mij zondag a.s. een wens in vervulling gaat?
* Ik dan samen met Carolien, Ilona en Clootje naar Rotterdam ga?
* Wij daar het feestje gaan bijwonen van de Vrienden van Amstellive?
* Rowwen Hèze hier onderandere ook optreedt?
* Wij een behoorlijke financiële meevaller hadden m.b.t. de kaartjes?
* We nu voor € 5,= binnen zijn?
* We afgelopen zondag een geweldig 10 gangen diner hebben gegeten?
* Ben (de kok) voor 13 mensen verrukkelijk heeft gekookt?
* Er de nodige wijn is gedronken?
* Mijn man zijn grenzen heeft verlegd wat betreft het eten??? (IK BEN ZO TROTS OP HEM!!)
* Ans haar secretaresse Ien (???) een verslagje zou laten typen over wat we gegeten hebben?
* Jullie de foto’s hiervan zeer snel kunnen bekijken?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us