maandag, december 18, 2006

Een tweede leven

Help!!!! Ik heb een 2e leven. Klinkt niet normaal, maar het is zooo leuk.
Al een paar dagen lig ik ‘s avonds in een deuk. Het is lang geleden dat ik buikpijn had van het lachen. Het is zo grappig.

Enige tijd geleden kreeg ik van Irene een bericht over Second Life. Ach ja… waarom niet!?? Net zoals ik me via Hannie ook bij Hyves heb aangemeld, meldde ik me hier ook aan.
Maar echt ver kwam ik er niet mee. Tot ik mijn chatvriendin enige tijd later weer eens op MSN tegenkwam. En vanaf toen ging het SL-leven in.

Ik had niet gedacht dat het zo leuk zou zijn om er een 2e leven bij te hebben. Je mag het nl. geen spel noemen.
Op korte tijd heb ik heel veel vriendjes en vriendinnetjes leren kennen. Kwam er zelfs bekenden uit het RL (real life) tegen. Vooral uit Nederland maar ook uit de rest van de wereld. Mijn engels wordt hierdoor behoorlijk opgevijzeld.

Vaak dwaal ik met “Raphaella”, "Flew"en “Henny” rond in de wereld van Second Life. We dansen, mediteren of zitten we op een kruk om LS, Linden dollars, te verdienen. Daar gaan we dan mee shoppen. Winkeltjes genoeg. Waar ook veel gratis is.

Je kan naar een disco, beachclub o.i.d. gaan. Gewoon lekker aan een strandje liggen of door een paradijselijke tuin wandelen. De Dam in Amsterdam behoort wel tot een favoriet plekje.

Mijn collega’s heb ik het proberen uit te leggen, maar het is niet uit te leggen.
Dus heeft het ook geen zin om het hier verder uit te leggen.

Wil je toch meer weten. Kijk dan op Second Life. Of mail even. Eenmaal “binnen” wordt je graag verder geholpen. Pas wel op: in het begin is het erg verslavend!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us