zaterdag, december 02, 2006

Ik lijk wel gek


Nee … ik denk dat ik gek ben.
Had ik al vertelt dat ik een beetje grieperig ben??
Dat heb ik vanavond even moeten parkeren.
Ik had namelijk een dubbele afspraak.
Om half 9 ben ik met mamma en mijn buurvrouwen naar een bloemenseance geweest.
Ja ik was de week spiritueel begonnen dus dacht ik, sluit hem ook zo af.
Nee geintje… mijn buurvrouw heeft me daar een aantal weken geleden voor uitgenodigd.
Bloemen kan je nu eenmaal niet vertellen dat ze moeten opschieten met hun verhaal. Heel relaxed heb ik naar alle verhalen geluisterd.
Gezien het best interessant was, ging dat ook wel.
Zelf ben ik er toch wel een beetje geshocked van terug gekomen. Ben er heel open over en zal het jullie maar eerlijk vertellen: ik hoop dat die mevrouw ongelijk heeft: Ze vertelde me dat ze een 2e kind bij mij zag. Daar zit ik nu dus ECHT NIET op te wachten. Ik zeg niet dat er nooit een 2e komt, maar het hoeft voor mij (en ook voor Jeroen) eigenlijk helemaal niet. Misschien, mocht het zijn dat ik ooit eens een andere relatie krijg…. Ja dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar verder…

Enfin…
De avond ging verder. Enkele MAANDEN geleden hebben we met collega’s afgesproken dat we een eerste vrijdag in de maand naar de 80’s Party in de Mondial te Beek zouden gaan.
Dat was dus ook vanavond.
De klok sloeg op Assepoestertijd en Esje liep de Mondial binnen. Heel hip; want dat jong grut begint tegenwoordig ook om twaalf uur te feesten.
Tussen veel 16-17-18 jarige, schaars geklede meisjes ging ik opzoek naar mijn collega’s.
De muziek was helemaal top. Tijdens de platen van MC Hammer, Salt ’n Pepa en Wham dacht ik terug aan de tijd dat ik met ons meidengroepje op stap ging en we de dansjes op de dansvloer nadeden.
Om toch een heel klein beetje aan mijn gezondheid te denken, ben ik om 2 uur weer gegaan. En kan ik nu: 2.45 weer mijn bedje induiken…

Morgen slaap ik uit. PUNT!

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Een tweeling, dat is wel leuk voor jullie.

05 december, 2006 02:01  
Blogger Just Me & Myself said...

Monique, dat zijn geen grappen... Hahaha!!

05 december, 2006 03:48  
Anonymous Anoniem said...

En een drieling voor Claudia en Erwin...

05 december, 2006 06:12  
Anonymous Anoniem said...

dat gaat toch niet van jouw zaad!

05 december, 2006 07:17  
Anonymous Anoniem said...

Bij wie heb jij biologie gehad vroeger? Een vrouw met zaad?

05 december, 2006 10:25  
Anonymous Anoniem said...

Hey Cootje, it wasn't me ,van de tweeling hahahaha ,maar dat is best leuk hoor dat kan ik niet ontkennen hahahahaha de eerste 2 jaar zijn tropenjaren ,maar daarna komt het allemaal goed , echt waar.
Ook even een bericht voor Esther , gefeliciteerd met die grote kleine vent van jullie!!!
Maak er een leuke dag van!!!
Groet , Monique

06 december, 2006 00:22  
Blogger Just Me & Myself said...

Ah sorry Monique!! Had toch zo maar gekund dat ie van jou was geweest dat over die tweeling, toch?? Hahaha!!

Ik weet dat het allemaal goed komt met tweelingen, die bij ons zijn al 11 ondertussen... Ze halen me in qua hoogte... Hahahaa!!

08 december, 2006 23:40  
Anonymous Anoniem said...

Tuurlijk had die reactie van mij kunnen zijn hahahaha z'on donder ben ik ook wel hahahaha.
Groet , Monique

09 december, 2006 01:49  
Blogger Just Me & Myself said...

Wel een hele leuke donder... Hahaha!! Tot gauw! Knuffel van Clootje

15 december, 2006 07:05  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us