donderdag, november 23, 2006

In de onderbroek



Ik mag/wil het eigenlijk niet hardop zeggen, maar ik moet het toch even kwijt.
Wat is die Jan Smit toch een lekker ding!
Hoewel ik normaal mijn voorkeur geef aan wat oudere mannen, geloof ik, dat als ik 10 jaar jonger was, ook ik helemaal wild zou zijn geworden als ik naast die catwalk stond.
Waar ik het over heb??? Die reclame van JStyle/C&A waar Jan Smit in zijn onderbroek loopt. Mmm... dat ziet er goed uit!!!
Als getrouwde vrouw mag je nog altijd kijken eh!?
(sorry kan het niet laten, wou dit even kwijt haha)

15 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

NEEEEEE Esther.... Hahahahaa!!!

Ik ben dan wel de trotse bezitter van de CD maar dit gaat te ver!! Hahahaa!!!

Zoiets ga je toch niet toegeven... LOL!! Onderbroek is trouwens wel grappig... Hahahaa

23 november, 2006 23:05  
Blogger Jewel said...

Kijk: de cd kopen dat gaat MIJ te ver!
Het gaat ook over Jan IN onderbroek.

ps: Wees blij dat ik het tot Jan Smit hou!; Als ik hier alle mannen moet gaan vermelden die ik leuk vind, wordt mijn blog nog voller. haha LIED!

24 november, 2006 01:54  
Blogger Just Me & Myself said...

Haahhaa!! Ik vind onderbroek dus wel leuk, maar om nou te zeggen met Jan erin?? Neuh... hahahaa!!

CD is BTW echt wel heel leuk hoor, enne die heb ik van mijn schatje gehad...

Ik zou zeggen vertel ons maar eens welke mannen jij allemaal leuk vindt dan.... LNSIED!!

24 november, 2006 04:11  
Anonymous Anoniem said...

Just another name?

24 november, 2006 05:27  
Blogger Just Me & Myself said...

Typisch gevalletje van VBVMSVHL.... Hahahahaaaha!!

24 november, 2006 05:57  
Anonymous Anoniem said...

De onderboek verhult alleen erg weinig van zijn gereedschap... beetje jammer

24 november, 2006 07:29  
Anonymous Anoniem said...

heb gehoord dat het gereedschap wat je ziet echt van jan is en niet een paar sokken...

24 november, 2006 08:18  
Anonymous Anoniem said...

een paar pantykousjes dan zeker :)

24 november, 2006 10:41  
Anonymous Anoniem said...

*walgelijk*

maar dat komt mischien omdat ik hem nog steeds zie als jan(tje) Smits, dat kleine onschuldig jongetje hehe,

Olga

24 november, 2006 11:18  
Anonymous Anoniem said...

Maakt mij allemaal niks uit. Ik zou zeggen: "neuh, hoeft niet in te pakken, ik hoef geen tasje....ik neem 'm zo wel mee!". En dan bedoel ik Jan in z'n geheel. Haha.

25 november, 2006 00:42  
Blogger Jewel said...

wat liggen we toch weer op één lijn, AStrid!!!!

25 november, 2006 08:42  
Anonymous Anoniem said...

Dames jullie hebben mij nog niet gezien in nieuwe mijn bjorn borg onderbroek !kan jantje niet bij in de schaduw staan hahaha groetjes Erwin

28 november, 2006 11:09  
Blogger Just Me & Myself said...

Daar moet ik mijn schatje dan toch echt gelijk in geven... Hahahaa!!

29 november, 2006 23:01  
Blogger Jewel said...

Nou .... ben benieuwd. Nou hij toch op ons gehucht komt wonen, kan ik dat misschien binnenkort ook bevestigen.
LIED

01 december, 2006 02:48  
Blogger Just Me & Myself said...

Jij gaat dat zeer zeker niet binnenkort bevestigen... VBVMSAVHL... Hahahahaa!!

01 december, 2006 04:06  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us