vrijdag, december 01, 2006

Geef me wind en zeilen

Zoals jullie zien, heb ik mijn lang getypte verhaal van zondag nog steeds niet gepost. Door een verandering in mijn programma van deze week heb ik er nog steeds geen tijd voor gehad.

Deze week heb ik op de valreep een kaart voor het try-out optreden van Rowwen Hèze gekregen. Waarom het try-out heette, is me eigenlijk nu een raadsel.
Samen met Olga ben ik gisteren naar Uden gereden. Lang leve de TomTommer (zo noemt Jorrith de Tom Tom) Na 121 kilomeaters werden we in 1 x voor de deur afgezet.

Binnen aangekomen stonden RH vriendinnen, Mo en Peetje samen met Janine, al voor het podium. Handig plekje voor zo’n klein mens als ik. Toch moest ik een beetje wennen: geen dranghek; direct podium. Het geluid klinkt je iets anders in je horen. Het uitzicht is natuurlijk wel stukke beter : )!
Wel moest ik in “de mood” komen. Volgens mij heb ik een griepje onder de leden.(kreeg een ‘schuttelfrost’aanvalletje)

Toen onze melige bui eenmaal op dreef was, werden we gestoord door een of andere ‘dronken-niet fris ruikende-duwende’ fan. Hangend tegen Monique aan (daarna bij mij), sloegen zijn ellebogen in onze hoofden en tegen onze schouders. Beetje pijnlijk.
Peetje had geluk: die had een leuke vrijgezel achter zich staan…. (Hahaha sorry Peet… moet je even plagen)
Na afloop weer allemaal leuke mensen gezien. (de 3e x dit jaar, Astrid!)

En na nog een after-drink in het rokershol van De Pul keerden we om half 1 huiswaarts.
Half 3 dreef ik op mijn waterbedje in slaap.
Om 7 uur ging de wekker. Genietend van een mooie dageraad maakte ik me klaar voor de laatste werkdag van deze week.

(Voor ik het vergeet: Er kwam een jongen/man/kerel een praatje maken. Hij vertelde dat hij mij lang geleden (zo’n jaar of 10) ook bij Rowwen Hèze optredens had gezien en dat ik niets veranderd was… ;$ compliment??? Hij wist mijn naam/ onze namen nog!! Ik moest niet vergeten de groeten aan mijn zusje Ilona te doen. Bij deze Lonne! )

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hee Esther,

Fijn te horen dat je een leuke avond had.
Bedankt voor je telefoontje. That's were friends are fore... (Dionne Warwick)

01 december, 2006 15:22  
Anonymous Anoniem said...

hoi es,
wie is die jongen?
x lon
en belangrijker nog hoe was de try out?

02 december, 2006 06:28  
Blogger Jewel said...

Graag gedaan anonymous, dat weet je toch! Jammer dat jij er niet was!

@Lonne: Die jongen was vroeger altijd bij de groep van Uden. Er was vroeger vaker een spandoek te zien: Uden en boebels(????) groeten Rowwen Heze. Nou die "boebels" herkende mij, maar kon zich jou nog goed herinneren. Heb ik toen wat gemist, sissie??? tell me! haha

02 december, 2006 12:46  
Anonymous Anoniem said...

Geen tijd en griepje

04 december, 2006 06:52  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us