woensdag, november 29, 2006


Met veel enthousiasme had ik zondag een verhaal getypt over mijn drukke weken (leven). Natuurlijk wilde ik daar, zoals altijd, foto’s bijplakken.
Tot nu toe is het me nog niet gelukt het verhaal compleet te maken.
Maandagavond heb ik samen met Ellie het transformatiespel gespeeld. O jee o jee… wat ben ik mezelf tegengekomen. Daar had ik van te voren helemaal geen rekening mee gehouden. Maar het zal zo moeten zijn en ik sta er voor open om meer van mezelf te leren.
Geef wel toe dat ik er dinsdag een beetje van ‘uit het huisje’ was. Na niet-leuk-nieuws van een vriend en een bezoek aan een pas-bevallen-vriendin, kwamen er nog meer emoties los.
Tijd om alle afspraken af te zeggen en op tijd naar bed te gaan.

Deze week heb ik diverse mooie spreukjes mogen ontvangen. Wil ze toch even kwijt. (zo vergeet ik ze zelf ook niet)

Geef je over
Heb geduld
Dan duurt het wachten niet zo lang

Als er geen god, geen geest en geen ziel is
Dan is ook het goede een illusie, het geweten onzinnig en de wet slechts een ordesysteem

Een persoonlijke boodschap was dat mijn persoonlijkheid liefde uitstraalt.
Zo’n klein zinnetje doet veel.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us