zondag, november 05, 2006

Glitter and Glamour

Voor de verandering waren we eens een weekendje thuis.
Het weekend begon met een Glitter & Glamour-feestje van RelleWeller. In de mooie abdij van Rolduc te Kerkrade bevindt zich een sfeervolle gewervelde kelder.
Samen met mijn collega’s van de AC(activiteitencommissie) hebben we er een leuk feestje georganiseerd. Al zeg ik het zelf.
De avond begon redelijk vroeg en al snelle konden we aanschuiven aan een lekker 3 landen buffet. Waarna we tot na middagnacht met de voetjes van de vloer konden om te swingen op heerlijke muziek. (en alle gegeten calorieën te verbranden, mijn idee hahaha)

klik HIER voor de foto's

De zaterdag verliep zeer rustig en gewoontjes. Net als andere moest ook ik een berg was verwerken. (zeker met het oog op volgende week) Tuurlijk heb ik mijn kleine manneke heel veel aandacht gegeven.
In de avond moesten we wederom naar een feestje. Collega-rijder Marcel is een aantal weken geleden Nederlands Kampioen bij de rubriek 4 span pony geworden.
Free Image Hosting at
Dit al voor de 2e keer.
Het werd wederom een latertje.

Vanochtend was ik al vroeg wakker: ik had mamma beloofd haar nieuwe telefoon in te programmeren. Voor mensen op leeftijd kan zo'n nieuwe telefoon erg moeilijk in te stellen zijn.
Lang had ik daar niet de tijd voor want ik had met één van de paardenmeisjes afgesproken een bosrit te gaan maken. Op de laatste minuut kwam Fabiënne erbij en vertrokken we alsnog met z'n drieën.
's Avonds tijdens het strijken van de laatste wasmand, heb ik in een deuk gelegen bij de aflevering van Fransje. Nee, nee, ik ben geen Frans-fan, maar vind het wel leuk om te kijken hoe hij op tv zo lekker gewoon overkomt. Zeker toen zijn vet-percentage werd gemeten en hij min of meer op dieet werd gezet of toen hij op Mariska begon te knotteren dat er alleen maar "vette dingen" in de ijskast liggen, was erg lachwekkend. Hoe herkenbaar!

Zojuist heb ik "kruispunt" gekeken. Dat ging over "de vloek van Epen"; over een aantal te jong gestorve kindjes in Epen.(En dat op een zeer korte tijd)
Hiermee sluit ik mijn weekend af.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us