zaterdag, september 02, 2006

Nog even terug naar vorig weekend

Alleen maar genieten….

Een 2 daagse menwedstrijd en 2 dagen een Rowwen Hèze-feestje. Dat is hoe mijn weekend eruit zag.
Vrijdag in Deurne begon spannend: de auto met caravan erachter hing vast in de blub.
Manlief uit de auto en een traktor geregeld.
“O jee… daar gaat mijn avondje Rowwen Hèze in Bakel”, dacht ik. Maar nee hoor. Manlief bracht de auto fijn naar het verharde terrein naast het Hippisch Centrum. (ja… inderdaad uit liefde, hoop ik)
Nadat ik de caravan gereed had gemaakt, was het een kwestie van de Tom-Tom instellen en op weg naar Bakel.
Ja ja … Helemaal alleen op pad. Vermaak me zelf best goed. En tuurlijk kom ik in de tent altijd bekenden tegen. Van Marcel wist ik dat hij er was.
Free Image Hosting at Free Image Hosting at
Robert was weer eens van de partij en na 3 jaar zag ik de meisjes van Someren weer.
Bij terugkomst op het wedstrijdterrein was m'n leren laarsjes uit en rubberlaarsjes aan en begon een kleine nachtwandeling: van de parkeerplaats, OVER het hoofdterrein, DOOR een bosje naar het veld waar de vrachtwagen en caravans staan. En dat allemaal door de blubber. Gelukkig hadden ze het licht voor mij aan gelaten. Onderweg nog een praatje gemaakt met de nachtbewaking en afgesproken dat als me iets zou gebeuren, ik heel hard zou gaan gillen.
Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at
De vrijdag eindigde leuk en het weekend startte geweldig.

Zaterdag overdag lekker rustig aan gedaan.
Zie hier wat foto’s:
Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at <a href= Free Image Hosting at Free Image Hosting at

Free Image Hosting at
Jorrith was ’s avonds kapot en lag op tijd in zijn bed. Jeroen ging met andere grooms opstap in Deurne. Roel en Yvonne gingen naar de prijsuitreiking van de dressuur in
Geen probleem voor Esje om bij de vrachtauto te blijven.
Men nemen: de nieuwe Allerhande, een kralendoos en een Suduko-boekje. Zetten de radio op een leuke zender en ik heb net zo goed een leuke avond.

Zondagochtend ben ik wat later mogen opstaan. Gezien ik slecht slaap in de caravan is dat wel ideaal. Yvonne en de mannen moesten om 10.05 starten aan de marathon. Met mijn collega’s van de rekenkamer had ik afgesproken dat ik hun na de marathon zou bijstaan. Goed geregeld allemaal. Ook op de rekenkamer was het dus gezellig vertoeven.
Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at
Tijdens de prijsuitreiking zijn we richting Zuid-limburg vertrokken.
Mamma had me al gebeld met de mededeling dat ze kaartjes had voor het optreden in Landgraaf. Ach ja… waarom niet…
In de tent was het gezellig druk. Natuurlijk weer bekenden gezichten: Mijn pasgetrouwde collega Astrid en haar man en een vriendin “van vroeger”.

Geweldig toch om het weekend af te sluiten met een optreden van Rowwen Hèze en een dikke knuffel op de koop toe.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us