zaterdag, mei 27, 2006

Een jaar naar dato

Hadden we gisteren een beetje feest.
Vandaag dacht ik bij mezelf terug aan vorig jaar.
Toen ik langs Kasteel Vaalsbroek kwa,m zag het er stil en verlaten uit. Door de regen zelfs een beetje triest. (Helaas geen camera bij)

Vorig jaar was het warm. Misschien wel de warmste avond van het hele jaar.
Vorig jaar was ik op dieet, weet ik nog. (alweer eens) Irene en Joke kwamen hier aan en samen met Ilona hebben we snel kip en sla gegeten. Niet echt een goeie bodem om naar een bierpresentatie te gaan.
Tis precies een jaar geleden dat Rowwen Hèze een superconcert op de binnenplaats van Vaalsbroek gaf, terwijl wij genoten van het pas geïntroduceerde Rowwen Hèze-bier. Ik, die helemaal geen bierdrinker ben, liet het me smaken.
Maar goed...: op zo'n warme avond snak je naar wat verkoeling. En meneer Poels beloofde dat je er geen hoofdpijn van kreeg, dus: so what!?
We hebben een super avond gehad. Zeker de after-party was er één "om nooit meer te vergaete" (shame shame shame).
Maar toch de dag erna..... Mijn hersentjes hadden toch een lichte beschadeging opgelopen. Met als gevolg ik de halve dag voor pampus heb "gehangen".
Die avond speelde Rowwen Hèze in Mechelen en heb ik braaf Spa rood gedronken.

Terug naar het heden. Jovink en de Voederbietels spelen vanavond in Mechelen. Ik ben braafjes thuis en ga morgen naar Rowwen Hèze in Nieuwehagerheide.
Dit keer ook weer aan de Spa, want van drank wordt Esje wat te wild. En das niet altijd goed.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us