zaterdag, april 29, 2006

Als sterren aan de hemel staan....


tis 3.45 om precies te zijn. Ik ben tig besse en 2 baileys verder....Vandaag was groot feest: Lies is 50 geworden.Vanochtend om 8.00 was ik al uit de veren voor naar het champagne ontbijt te gaan.Vanavond was ik er later bij, omdat ik eerst naar nog naar Annabelle's feestje ben geweest. Zij gaf een feest omdat ze 30 is geworden.Clootje was al heel vroeg op: 6.00 uur geloof ik. Samen met Jan heeft ze de inrit versierd. De levende sarah's zaten al op de bank en lieten de krantenjongen behoorlijk schrikken. De club van 50 jarige was ook al vroeg op pad om een serenade aan Lies te brengen. Het champagne-ontbijt in de kamer van familie Lemmens leek dan ook op een kleine pyama-party. Lachen was het natuurlijk wel.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vanavond werd er ook nog behoorlijk gezongen voor Lies. Al ging het soms niet zo lekker qua tekst/melodie.En vannacht.... tis er eindelijk van gekomen: LIES HEEFT EIEREN GEBAKKEN. Alle buren zijn in het verleden al eens aan de beurt geweest om eieren te bakken. Lies nog niet. Maar vannacht is het gebeurd..... hahaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zo het is tijd om te gaan slapen.

(Helaas helaas.... het lukt niet echt met de foto's)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us