vrijdag, april 14, 2006

FF wachten.... nu eerst Pasen!


M'n PC krijgt op dit moment een onderhoudsbeurt. Vandaar dat ik jullie even niet op de hoogte kan houden.
Ondertussen verveel ik me niet.
Free Image Hosting at Free Image Hosting at
Hoop dat ik volgende week weer in de gelegenheid ben om jullie bij te praten. Want ik heb toch wat leuks mee gemaakt.
En ga nog meer leuks mee maken: Dadelijk vertrekken wij richting zee. Naar Renesse op precies te zijn. Samen met manlief, kind, Annabel en Roy, 3 paarden en 3 honden gaan we bij Manege Grol kamperen. Samen met Annabel en de paarden ga ik het strand van Schouwe onveilig maken.
Dus ook voor jullie: GENIET VAN HET PAASWEEKEND! Eet niet te veel eieren en chocola.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

verhalen.....

19 april, 2006 03:55  
Anonymous Anoniem said...

Esther het duurt nu wel erg lang...

23 april, 2006 03:54  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us