woensdag, april 05, 2006

Alweer spannende tijden


Stond ik boven met mijn zusje te bellen, zie ik onze paarden in volle galop over de veldweg naar huis komen. De wei en de staldeur stonden open en ze konden dus zo hun stal in rennen. Gezien ik de poort aan de opritkant ook open zag staan, ben ik voor de veiligheid maar eventjes naar beneden gerend om de 4 haffies in hun juiste stal te loodsen.
De kleintjes (welshjes) stonden al binnen. En toen ze allemaal in hun juiste stal stonden heb ik even een rondje door de stal gemaakt.
Ik ontdekte dat Marah, één van de drachtige merries,"gekegeld" heeft. Ik hoor sommige van jullie al denken: gekegeld??? Ja... dat heet zo. Dat zijn witte drupjes op de volgelopen uier. Het is een teken dat het veulen niet lang meer op zich laat wachten.
Spannend eh??!!!
Free Image Hosting at

1 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

Heel spannend, ben benieuwd... Ik kom meteen kijken!! Hahaha, voor de beschuit met muisjes!!

05 april, 2006 11:29  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us