zondag, april 23, 2006

Hetty's workshop avond

Djembe en africaans dansen.

De laatste tijd heb ik het best druk. Leuke gezellige avondjes.
In mijn hoofd zitten dan al allemaal verhaaltjes van wat ik jullie wil laten weten.
Maar steeds kom ik er niet aan toe. Daarbij is mijn computer natuurlijk ook nog een aantal dagen uit de running geweest voor een grote …. Hoe noem je zoiets: opknapbeurt?? Keuring?? Wederopbouwing? Verschoning?
Hij kan er in ieder geval weer tegenaan en ik ook(EINDELIJK hoop ik de DVD van de HMH te kunnen maken (Als ik de tijd kan vinden)).
Voor de Pasen was ik samen met een aantal andere collega’s uitgenodigd door onze collega Hetty. (In rose truitje)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Met z’n allen hebben we een uur ge-djembe-d en daarna onder begeleiding: africaans gedanst.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Het was geweldig. Africaans dansen doe je op je blote voeten. Gezien de vloer erg koud was hielden velen hun schonen aan. Met een hak onder de schoenen voelt het toch anders, dus heb ik de kou voor lief genomen en de schoenen uit gedaan.
Had ik nog maar meer tijd, dan ging ik dit vast en zeker vaker doen. Want het is zeker goed voor lichaam en geest.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Esther,

Ik vond het ook super dat jullie gewoon meededen!!

Spontane leuke collegae heb ik toch!

Ik vond het ook een geslaagde avond.

Voor herhaling vatbaar.

Liefs
Hetty

25 april, 2006 10:16  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us