zondag, april 23, 2006

Hier ben ik weer

Zo'n 2 weken achterstand op m'n blog. Zolang mijn blogje bestaat, heb ik dat nog niet gehad, geloof ik.Waar ben ik gebleven? O ja... we gingen naar Horst. Samen met Yvonne en Roel mee op wedstrijd. Uiteraard weer met de sleurhut.Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.usZaterdags ben ik samen met Jorrith gaan "jatzen". Van Horst naar Sevenum (voor te shoppen)en door Kronenberg (voor een ijsje) naar Baarlo. We hebben een bezoek gebracht aan May.10-11 jaar geleden toen ik samen met Ilona vaak naar Rowwen Hèze-optredens ging, hebben we May leren kennen. Toentertijd bleven we regelmatig daar slapen en daar hebben we leuke herinneringen aan. Tijden zijn nu veranderd: Nu hebben we nog contact via de pc.Free Image Hosting at www.ImageShack.usVan Baarlo weer terug naar het wedstrijdterrein in Horst. 's Avonds ben ik met Peetje naar Boems Jeu geweest. Met Baileys altijd gezellig. Samen hebben we de vrijgezelle mannen van America eens bekeken. (op aanwijzing van Henk en Diny) Maar helaas voor Peetje: Alles wat leuk (lees: lekker) was, was te jong voor haar.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na zo'n vermoeiende "jats-dag" vond ik het om 2.30 toch wel welletjes geweest en gelukkig dacht mijn privé-chauffeur er net zo over.Zondag was weer vroeg dag. Alhoewel het zonnetje scheen was het best wel fris.
Samen met Marcel heb ik gekeken hoe Team Houten(-Hovens) door de hindernissen croste.
’s Middags zijn we nog naar andere aanspanningen wezen kijken en toen de wedstrijd was afgelopen hebben we alles opgeruimd en ingepakt en kon de terugreis weer beginnen.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

is dat jack poels op de achtergrond?? daar heb je me niets van verteld.

24 april, 2006 04:13  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us