woensdag, september 21, 2005

De laatste keer

Voor de laatste keer dit jaar is de caravan ingepakt en de vrachtwagen vol geladen.
Morgenochtend is het zover, dan vertrekt de hele reutemeteut naar Texel. Het schitterende waddeneiland. Dit jaar voor de 5 of 6 keer. Dit jaar camperen we gelukkig weer bij de
de Boegert. Dichtbij de manege Akenbuurt. Dit is het hoofdterrein van de wedstrijd van menvereniging Tussen wad en duin. Da's heel handig voor de mannen: zij kunnen dan met wat drank op naar "huis" toe lopen.

Gezien ik onderdondert ben door de griep kruip ik nu lekker vroeg m'n bedje in. Want ik MOET me wat beter gaan voelen en ik mag heeel vroeg opstaan.

Prettig weekend allemaal en volgende week natuurlijk weer een verslagje.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

vandaag je sms-je gekregen. k hoop dat je alweer beter aan het worden bent. wij zijn vandaag op de Peel gaan fietsen, erg fijn.
k wens je het beste, tot gauw weer!

25 september, 2005 14:41  
Anonymous Anoniem said...

En leuk dat het was!!!

26 september, 2005 10:41  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us