zondag, september 18, 2005

Noorbeek

Even snel een klein berichtje over het weekend:
Dat begon met Rowwen Hèze in Eysden
Zaterdagochtend om 6 uur aan de koffie om een beetje wakker te worden (Ik ben eigenlijk een thee mens)
Zaterdag: dressuur, vaardigheid en de verkenning. (Hoezo vermoeiend)
De hele club ging zaterdagavond op stap, maar ik had een goede reden om thuis te blijven: Jorrith.
Verder was het een grote hutspot mijn weekend. Vanalles kwam langs mij heen: nieuwe liefde?, sterfgeval, relatiebreuk, verjaardag (met bbq en vlaai) opbloeiende liefde???, teleurstelling, weinig slaap, tijdnood, muisjes .... en nog heel veel meer.
Vanochtend ging im 7 uur de wekker en liepen we om 7.45 weer hindernissen te verkennen. (beetje dauwtrappen hoort erbij)
Vanavond zat het hele team Maas uitgeteld aan de eettafel (te moe om daarvan een foto te maken)
O ja... hoe de wedstrijd was??? We hebben niet gewonnen, maar hebben voor onszelf (eigen gevoel) een lekkere wedstrijd gereden. Daar zijn we tevreden mee.
Vanaf de kant naar de stuurkunsten van Team Houten en andere gekeken.
De foto's spreken voor zich.
Je vindt ze hier!
Ik ga slapen...

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Meid wat ben je weer druk.....
Joute

18 september, 2005 15:02  
Anonymous Anoniem said...

Wat ben jij toch ook gemeen....

18 september, 2005 22:48  
Anonymous Anoniem said...

nu snap ik dat zoonlief eigenlijk geen tanden hoefde te poetsen

19 september, 2005 00:11  
Anonymous Anoniem said...

Ik was te moe om te reageren Joute...Hoop dat je snapt waarom. Spreek je snel weer.

19 september, 2005 08:12  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us