maandag, september 26, 2005

Ziek op Texel

Ik had me het weekend zo anders voorgesteld. Dacht "och het gaat wel over"; nou dat ging het dus niet. Met een koorts van 39-40 graden lag ik in de caravan. Buiten scheen het najaars zonnetje.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
's Avonds toen de hele meute op stap was, voelde ik me natuurlijk super zielig en super eenzaam. Wat had ik toch graag mee gefeest. Yoni had nog wel Frambozen-Baccardi voor me meegenomen. Maar ja... volgend jaar beter.
Gelukkig heeft de rest het wel reuze gezellig gehad en pakte het team zich onderling heel goed. Annabel en Carolien hebben in de dressuur en vaardigheid achterop gezeten. En in de marathon is Yoni in mijn plaats gegaan. Want ja... tussen dat gefeest en gezuip moest er ook nog een wedstrijd gereden worden. Hoewel ik me afvraag waarom we naar Texel gaan: voor de wedstrijd of voor de rest?
Voor een impressie, zie de .foto's
Korte samenvatting:
*Nog even het gras maaien
*In Hippolytushoef bij Carina een vlaai brengen
*De boot naar Texel
*De Marinehaven (welk bootje werk jij, Yoni?)
*Jorrith en Patrick zetten alvast de tent op
*Lekker eten bij de de 12 Balken
*Patrick was donderdags jarig; vrijdag werd daar de vlaai (met vuurwerk)op gegeten.
*De dressuur/vaardigheid
*'s middags ligt iedereen (muv Jan) effe "slaap in te halen"
*De paardentandarts was bij ons op de camping. Barny kreeg een behandeling.
*Uit eten bij strandpaviljoen Paal 9
*De marathon
*Wachten op de prijsuitreiking
Als laatste: Terug naar de overkant... afscheid van Texel en terug naar huis.
Mag ik thuis verder ziek zijn. Potverdriedubbeltjes.... Ik kom er maar niet vanaf

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En zielig dat het voor Esther was!! Maar ik heb het toch zooooooooooooooo leuk gehad!!!

Sorry Esther had het er niet in willen wrijven maar helaas.....

27 september, 2005 12:04  
Anonymous Anoniem said...

Kijken of de tijden voor jou nu nog "zoooooooooooooooooooo leuk" worden.
De mijne wel in ieder geval.

27 september, 2005 15:52  
Anonymous Anoniem said...

That hurts....

28 september, 2005 04:11  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us