woensdag, september 14, 2005

Pap

Hier zit ik nu een beetje zenuwachtig te wezen. M'n vader wordt op dit moment geopereerd. Krijgt een nieuwe halsslagader. Heel spannend allemaal.
Wachten duurt zo lang vandaag... Mam is niet te bereiken. Hier op kantoor heb ik wat afleiding. Ik moet nog maar effekes geduld hebben....


UPDATE:(14/9/05 22.00)
De operatie is heel goed gegaan. Pap is al van de bewaking af. Hij heeft alleen een flinke pleister in z'n nek en z'n nek is iets dikker. Hij hoopt nu snel naar huis te mogen. Hij is het ziekenhuis nu helemaal zat. "slechte lucht" zei hij vanavond. En hij ligt nog wel op een pas gerenoveerde afdeling....
Ach laat hem nog maar effekes klagen... het is allemaal goed gegaan, daar zijn we allang blij om.
Als troost had ik hem een heerlijk bakje blauwe bessen gehaald en een fles blauwe bessen sap.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het komt wel goed hoor! Hij is sterk, gezond en vol vertrouwen! Plus het feit dat ie een schat van een vrouw heeft, 2 droomdochters met aanhang en een snoepje van een kleinzoon, dus hij is nog nodig ook!!

Betere tekens kun je niet hebben hoor, maar is altijd makkelijk om te zeggen als het je eigen "pap" niet is....

13 september, 2005 07:40  
Anonymous Anoniem said...

Thanx Claudia,
in paradiso drinken we een geile pharina op mij...
gr lonne

14 september, 2005 02:28  
Anonymous Anoniem said...

Spreekt toch vanzelf joh!

14 september, 2005 07:50  
Anonymous Anoniem said...

Hai Ester
toevallig even op jouw blogspot gekeken ik hoop dat alles goed komt met je pap (daar ga ik gezien de verhaaltjes wel van uit)
Sterkte en tot op texel?
Johan en Wilma

15 september, 2005 11:13  
Anonymous Anoniem said...

Hoop dat alles oké is met jullie Pap, ben blij dat de operatie voorspoedig verlopen is!! Wens 'm beterschap van mij.... en tot Paradiso...

Liefs Peetje

17 september, 2005 00:26  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us