zondag, september 11, 2005

Ome Leo

Ome Leo is eigenlijk de oom van mijn vader. Hij had gisteren feest. Hij is 60 jaar dirigent van Mandoline orkest Napoli. Waar mijn moeder ook al een eeuwigheid lid van is. Ondanks het feit dat m'n zusje en ik een beetje getraumatiseerd zijn als het om Napoli gaat, waren we toch van de partij.

Gisteren werd Ome Leo afgehaald in zijn eigen antieke koets. Die werd gereden door Jeroen met onze paarden ervoor.
Ik denk dat het de 1e keer was dat hij in z'n eigen koets gereden werd.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
In het span stonden Barny en Jillie (moeder en dochter). Voor Jillie was het de 1e keer dat ze een harmonie van zó dichtbij hoorde. Ze was erg onder de indruk en danste de hele weg mee.
De stoet ging van ome Leo's huis naar het verenigingslokaal. Onderweg waren er nog 2 muzikale stops. Eerst kwamen ze langs een Joekskapel en daarna langs de Oberkrainer. Je kon aan ome Leo's gezicht zien dat hij er ontzettend van genoot.

Nadat we de paarden weer thuis hadden gebracht, moesten we ons snel omkleden om terug te keren voor de receptie en feestavond.
De "Old Swing band" swingde niet echt voor de 30gers.De 60 en 80 plussers genoten er des te meer van.(ome Leo is 84 jaar) Daarentegen smaakte de drankjes wel erg goed; de bessen dronk zich erg gemakkelijk (te gemakkelijk). Maar ja... Ik heb me tenminste gedragen. Maar m'n zusje.....(geintje lonne)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ik heb in een deuk gelegen.
Dat we zusjes zijn, was gisteren wel te zien. Hoezo "the same look"
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
De rest van de foto's zijn te zien in het fotoalbum. Onder het kopje: Feest Ome Leo 60 jaar Napoli Dirigent
Henk: Is die foto van ons drieën niet geweldig??? hahahahahahah
Opmerkingen/berichten kunnen bij "comments" gezet worden...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hoe durf je.....
my reputation.

11 september, 2005 22:28  
Anonymous Anoniem said...

dat durft niemand

13 september, 2005 02:26  
Anonymous Anoniem said...

Stel je niet zo aan....

13 september, 2005 07:41  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us