dinsdag, november 10, 2009

I gotta feeling...

That tonight's gonna be a good night
That tonight's gonna be a good good night

Dat was toch wel ons liedje van het weekend.
Het weekend waar we het hele jaar naar uitkijken.
Het weekend weer samen met onze festivalvriendjes en vriendinnetjes.
Het weekend waar je weer leuke mensen ontmoet.
Het weekend waarin we weer soms een beetje te veel drinken.
Het weekend waarin we met z’n allen helemaal los gaan op de heerlijke beats van de muziek
Het weekend met veel humor en gekkigheid.
Het weekend was weer mega.

Door de verbroken vriendschap met Clootje waren we nog maar met 3-en over in het grote huisje. Dat was even vreemd, we hebben tenslotte 5 gezellige jaren samen gehad.

Zoals altijd hadden we genoeg drank bij en kwamen Mo, Peetje en Arie en Ruud ons opzoeken om van te voren ene te drinken. Proosten op het aangebroken weekend.
Vrijdag was er veel drank en gein.
Was er iemand die dacht dat ik een Medium was :s (op de foto;s zie ik meer uit als een Barbapappa)
Gingen we netjes om 3 uur richting ons bedje toe.


Zaterdagoverdag hebben we tot half 1! in bed gelegen. Heb ik ’s middags nog eens een boek gelezen. Gewoon tijd voor mezelf. Lonne is met Ary gaan rennen en Ruud kwam nog even op bezoek.
Na eitjes gegeten te hebben, gingen we de andere meiden ophalen, dronken een caipi en een vliegend hert en vertrokken verder naar de feesttent.

Na Rowwen Hèze weer verder gedanst tot dat DJacky ging stoppen. Als 3 coulies gingen we de DJ spulletjes naar de "locker" van Jack brengen en via de VIP-tent(zucht...ook dat blijft traditie) op weg naar de fietsen om naar Boems te gaan. Helaas was daar na een half uurtje alles afgelopen en via de "locker" van Jacky weer terug naar Loohorst. Afterparty bij huisje 626.
"Ik kom kollecteren voor de hartstichting" zegt Lonne als een jong jongetje de deur om half 5 open doet. "Ik heb geen geld" zegt hij serieus terug.
We vallen met 8 man binnen, drinken nog wat en houden het om half 6 voor gezien. O my god half 6!!!

Zondag wilden we zeker rond half 4 in de tent zijn. Dit voor het optreden van de 3 J'
s. Het Special Guest optreden van Rowwen Hèze kwam erachteraan. Wat een surprise :s.

Maandagmorgen om 9.35 telefoon: "Hiiiii Es. Zijn jullie er nog?" Peetje staat voor de deur om de foto's om te zetten naar de laptop. "Jullie moeten om 10 uur uit het huisje hoor!"
"WATTTTTT????!!!"
Terwijl Peet de foto's overtankt, rennen we als 3 dollemina's door het huisje. Om 10.25 is de auto volgeladen met 3 fietsen en al onze spullen en gaan we opweg om de sleutels in te leveren.

Ik geloof als ik het hele weekend wil beschrijven, ik wel 3 A4tjes verder ben.

Denk dat de geselecteerde foto’s voor zich spreken. (het zijn er weer honderden in totaal, waarvan een aantal niet om aan te zien)

In het kort:
Glaas of Glory en Janse Bagge Band in het voorprograma: Helemaal top!

Boer Anton bij wie we onze gepimpte fietsjes mochten stallen: Helemaal Geweldig!

DJacky met we late uurtjes beleefde: Helemaal Gezellig

Spiritueel gezien mocht ik na jaren karma oplossen/opruimen. Helemaal heerlijk!

Gelukzalig(is dat een goed woord????) teer ik hier nog even op. Wat heb ik toch een leuk leven!!!:
Een man die mij dit allemaal gunt. Samen met mijn zusje en schoonzusje erop uit.

(H)eerlijke vrienden om me heen, met wie ik kan lachen en huilen.
Bedankt allemaal voor de gezelligheid, de knuffels en kusjes etc etc....

Ik kan nog wel even doorgaan met mijmeren en hakketakken...
Esje is helemaal Happy de peppy!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us