maandag, november 02, 2009

Voorspel


“Damn wat baal ik dat ik nu niet bij jullie ben. Voorpret is altijd zo leuk!” Een sms van Peetje nadat ik haar meldde met Lonne door de Action te lopen.
Ondanks dat ze onze gepimpte fietsjes vorig jaar hebben kaalgeplukt, versieren we ze dit keer weer. (Lees hier over het kleine drama van vorig jaar)
Als het aan Lonne had gelegen gaan we er van alles opplakken. Verlichting is echt dringend nodig!
Vrijdagavond samen met Carolien een korte briefing gehad over wie wat haalt en wat we mee gaan nemen. Wat hebben we er zin in!
Het America-Rowwen Hèze-slotconcert weekend is een van de weekenden waarop ik me durf te verheugen. (vroeger (in mijn jonge jaren)heb ik een tijdje gehad dat ik me ergens op verheugde en was het niet leuk was)
Zondag verschijnt Lonne met een grote zak frutsels die ze met het inpakken voor haar verhuizing heeft gevonden. “Kijk leuk eh… kunnen we opdoen in America!” Het lijkt wel carnaval!
Peetje stuurt haar moeder via een sms naar de Action. Het gaat ver. Allemaal voor 3 dagen feest.
Ik heb nog niemand gehoord die geen zin heeft. Allemaal zijn we laaiend enthousiast.
Nog 4 dagen wachten… nog 3 dagen werken…

4 Comments:

Blogger Naomi said...

heeel heel heel veel plezier
ben stiekem toch wel jaloers op jullie, haha
maak er een leuk weekend van

maaar dat zal wel goed komen
haha

x

02 november, 2009 09:39  
Blogger Jewel said...

heb je niet flink goed geslijmd bij je ouders???

02 november, 2009 11:25  
Anonymous Anoniem said...

Als het goed is blijft dit jaar het drama thuis....

Als het drama toch verschijnt aan ons, dan zijn wij sterker dan het drama... Want dit jaar... hebben wij de TOOLS....

Laat maar komen..... Kus xxxx

05 november, 2009 02:08  
Blogger Naomi said...

hahaha
neee

met heeel veel spijt nu. ):
maaaaar heel veel plezier
x

06 november, 2009 07:56  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us