vrijdag, januari 23, 2009

Homohuwelijk


Gisteren was het zover: Tim en zijn vriend Arek zeiden volmondig JA tegen elkaar. Voor Lonne en mij de eer om erbij te zijn. Tim had me al een hele tijd geleden gevraagd of ik het ceremonie gedeelte wilde filmen en ook wat foto's wilde maken. Dat lukt me op de wedstrijden wel dat tegenlijkertijd te doen, maar bij zo'n plechtigheid wil ik het risico van mislukte foto's niet lopen. Dus werd de planning dat Lonne zou filmen en ik de foto's zou maken.

Maar in de laatste week kregen de heren van een vriendin een foto-shoot kado. Dus werd mijn taak wat kleiner.
In Lonne's auto (met opgetrokken knieƫn) reden Tim en Arek gistermiddag voor ons uit richting stadhuis. Om 2 uur werden ze verwacht en om half 3 hadden ze elkaar trouw belooft en de ringen uitgewisseld.
Om 4 uur ging de salon open voor de receptie. Samen met Lonne, Jolanda en Edo(?)heb ik me de pootjes onder het lijfje uitgelopen. Broodjes, hapjes, drankjes, hapjes, drankjes, broodjes. Om de energie en het caloriegedeelte op pijl te houden snoepte we tussendoor van de geweldig lekkere Champagne-bruidstaart. Pappa en Mamma kwamen de heren ook feliciteren en namen Jorrith mee. Die was na school met opa en oma meegegaan.
Hij vond het feestje maar al te leuk!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us