zaterdag, januari 10, 2009

Alwer de prins in de straot.......


De klok zegt dat het bijna 4 uur is.
Niet echt een tijd voor een blog te schrijven.
Het is feest in het dorp en dat moet ik eventjes kwijt.
Helemaal hyper de hyper en hoteldebotel is mijn avond geƫindigd.
Esje... Die de eerste keer in haar leven naar de zitting in Mechelen gaat en verrast wordt met het feit dat buurman Pieter en buv Linda, Prins en Prinses va Mechele 2009 worden.
Nee... ik wist het niet. Een aantal mensen vroegen zich af waarom ik op de zitting was en gingen ervan uit dat ik het wist. Nou de reden dat ik er was: Gezien Demi nog hofnar bij de Breuzelerkes is en we bij de carnavalsgroep horen.
Naomi schreef het al: Carnaval 2009 wordt "vet cool". Ik denk dat ik mijn buurmeisje helemaal gelijk ga geven.
Voor het 2e jaar "hebbe vur de prins in de straot"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us