dinsdag, januari 20, 2009

Verslaving af


Kom ik weer met mijn motto: dingen gebeuren niet voor niets.
2 jaar lang heb ik best intensief SL(secondlife) geleefd/gespeeld. Ondanks dat het voor manlief soms vervelend was, kreeg ik toch de vrijheid.
Vorige week kwam er een mail van Shonique die meldde na 2 jaar te stoppen met haar site omdat de “ koek op is”. Tja.. heel herkenbaar.
Net als het RL veranderen de tijden ook in SL. Een opluchting voor mij om niet meer verslaafd te zijn.
Als ik er nu op terug kijk kan ik zeggen dat ik een leuke leerzame tijd heb gehad. Ik heb kanten van mijzelf leren kennen, die ‘ondergesneeuwt” waren.

Zeker in SL geldt dat mensen komen en mensen gaan. Ik heb hele leuke, interessante, zielige, zieke, grappige mensen leren kennen. Met een handje vol vrienden neem ik langzaam afscheid van SL.
Nu ga ik nog af en toe even met mijn overgebleven vrienden buurten. Misschien blijf ik dat wel doen...Verder is het oke.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us