dinsdag, januari 20, 2009

Goede voornemens

De zin van het leven is niet altijd even duidelijk. Vaak zijn processen veel interessanter en uitdagender dan doelen.
(Horoscoop in Metro 8 jan 2009)

De horoscoop lees ik voor de fun. Leukste is de horoscoop van gisteren te lezen om te kijken of je het kan plaatsen.
Deze kan ik heel goed plaatsen. Hij sluit heel goed aan op mijn voornemens voor het komend jaar.
Stoppen met roken heb ik al gedaan en afvallen probeer ik al jaren.

Ik ben van plan dit jaar dieper opzoek te gaan naar de oorzaak van mijn overgewicht. Het boek van Brandon Bays, wat ik nu het lezen bent, heeft me zover gekregen.
Het onderzoek waar ik nu mee bezig ben, is het begin.
Verder mag 2009 net zo'n mooi jaar worden als 2008.
Esje is tevreden!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us