donderdag, juni 05, 2008

Volle agenda

Ik geef toe: Laatste tijd wordt mijn blogspotje behoorlijk verwaarloosd. De verhaaltjes zitten wel in mijn hoofd en beeldmateriaal is er genoeg. Toch neem ik de tijd niet om het te uiten.
De weken en maanden staan behoorlijk vol gepland.
Na Velden, Horst, Heukelom en Oldenzaal waren we met Hemelvaart eindelijk thuis.
Pinksteren brachten we door bij de Achterhoekse paardendagen in Zelhem en het weekend daarna waren we druk met de oefenwedstrijd bij ons in de wei.
De vrijdag daarna vertrokken we laat in de middag naar Mariaheide (Uden/Veghel) om daar samen met Roel en Yvonne te rijden. De wasmand stond nog half gevuld in de slaapkamer om de vrijdag erop weer vol de sleurhut ingezet te worden.
Voor Jeroen was Schijndel de 2e wedstrijd met zijn nieuwe pony's dit jaar.
Komend weekend zijn we eindelijk eens thuis. Natuurlijk vervelen we ons niet.Vrijdagavond zijn we uitgenodigd door de diabetisch verpleegkundingen om het GaiaPark in Kerkrade te bezoeken. (het Jaja-park op zijn "kirchoads") We hebben altijd wel wat te doen.
Het weekend van de 14e speelt Rowwen Hèze in Mechelen. Esje kan en mag het dorp dan niet verlaten. Terwijl Jeroen samen met Piet naar Vrouwenpolder gaat om zelf weer een wedstrijd te rijden, ga ik samen met mijn SL- en RH-vriendjes en vriendinnetjes, papa en mamma en nog meer mensen feesten op de Malenshoffeesten.
De dag erna geven Carolien, Lonne en ik acte de présance in het Philipsstadion in Eindhoven. We gaan eens kijken hoe Guus Meeuwis het daar doet. Moe maar voldaan zal ik de dag daarna bij Weller verschijnen maar mijn maandagavond zal worden afgesloten met de laatste massageles.
Dinsdag na het werk is het snel de caravan inpakken voordat Roel en Yvonne deze komen halen om de volgende dag naar Breda Hippique te vertrekken. Daarna ff bijkletsen met de dames van de naaikrans.
Woensdag na het werk pak ik samen met Jorrith de trein naar Breda.
Misschien heel stom; voor Jorrith is dit de eerste keer in de trein.
Gezien Jeroen bij een nieuwe baas is begonnen en dus niet gelijk verlof kan nemen, komt hij de vrijdagavond nagereisd om zaterdag mee te gaan in de marathon.
Na een week Welleren vertrek ik vrijdag de 27e samen met Lonne, Jorrith en Nicol naar Renesse. Peetje zien we daar. Met z'n allen gaan we bij pappa en mamma in de caravan logeren. Zaterdag gaan we ontzettend genieten op de Brouwersdam. EINDELIJK mag ik naar Concert at Sea.
Een week na CAS (concert at sea) vind in Aken het CHIO plaats. Natuurlijk proberen we daar de marathon te kijken.
Het weekend van 12 juli rijden we weer een menwedstrijd een dorpje verder: Heijenrath en weer een week later (de 19e juli) rijden we in Geldrop.
Dan begint eindelijk onze vakantie en begeven we ons 's woensdags richting Beekbergen om Roel en Yvonne weer te vergezellen voor de internationale wedstrijd aldaar.
Na Beekbergen zijn we van plan om een paar daagjes in Brabant door te brengen. Jorrith wil heel graag naar de Efteling. Nu hoorde ik van Ilse dat de Beekse Bergen ook erg leuk zijn. Gewoon lekker relaxed.
3 augustus is Jeroen parcourbouwer tijdens een wedstrijd in Landgraaf. Verder staan Deurne en Tilburg nog op de agenda. Eerste week van september zitten alle menwedstrijd-liefhebbers rond de kanten van Beesd voor de Wereldkampioenschappen.
De laatste week van september gaan we weer met 6 dames voor het 3e jaar de Zeeuwse stranden onveilig maken.

Het weekend van 9 november weet ik ook al wat ik ga doen: Slotconcert van Rowwen Hèze vindt dan weer plaats en dus gaan we weer met een aantal naar America.

De rest van de weekenden wordt waarschijnlijk ook wel goed opgevuld. Natuurlijk hoop ik nog wat optredens van Rowwen Hèze te bezoeken. En wie weet kunnen we eindelijk weer eens een weekendje met vrienden doorbrengen in de Eifel. (Al 5 jaar lang zijn mij daar heerlijke scampi's beloofd)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Meissie.....

Pffff als ik dat zo lees..... petje af hoor dat je dat allemaal zo vol kunt houden.... enne, las ik nu Breda?? en las ik nu de Efreling????? wow cool hoor da's wel heeeeeeeeeeel dicht bij mij haha

tot volgende week... heb er zo'n zin in!!

xxx

05 juni, 2008 05:01  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us