vrijdag, maart 21, 2008

Lonne naar Mechelen


Vanaf het moment dat ik haar op het appartement boven de garage De Markt(van Roy) attendeerde, was ze verliefd. Helaas kregen we te horen dat ze met een huurder bezig waren.
Via Jeroen kwam Roy erachter dat Lonne interesse had. Nu na 3 weken mochten we vandaag toch gaan kijken. Lonne was helemaal hyper de hyper.
In die 3 weken wachttijd voelde we eigenlijk wel dat dit HAAR plekje is. Kijk haar stralen!!!
Binnenkort genoeg werk te doen.
Zelf ben ik zooooo blij mijn zusje dichtbij me te hebben.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wow zo geeeewwweeeldddigggg!!
Dat gaat echt helemaal top worden, het leven lacht je toe Lonne !! En als ik je moet helpen, just call me !!

Liefs, en bedankt voor het gezellige weekend!!

XXX Peetje

24 maart, 2008 06:35  
Anonymous Anoniem said...

wat een ramp met zo'n mooie vrouw erbij in ut heuvelland zakken we allemaal een plaats...hahaha.....ik vind ut geweldig voor je Iloon, proficiat en heel veel geluk op je nieuwe stekkie!!!

26 maart, 2008 02:46  
Blogger Just Me & Myself said...

Hée Es, vul je blog nu eens bij!!

16 april, 2008 09:08  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us