zondag, april 20, 2008

Respect


Eindelijk is het zover. Lonne woont in Mechelen. Na 11 jaar is haar relatie met Rysiu beƫindigd en gaat ze nu op haar zelf wonen. 9 huisnummers en 2 kilometer hier verder in de straat. Ze hoort nu wel bij de club van "Hilleshage Onger" maar dat mag de pret niet drukken.
Verder kan ik alleen maar mijn respect uiten voor deze 2 mooie mensen. Eerlijk zullen we alles delen... cd van jou, cd van mij...
Laatste weken heeft ze o.a. samen met Rysiu haar spulletjes voor haar nieuwe huisje verzameld. Ze zijn samen gaan shoppen en hij heeft haar geholpen haar nieuwe stekje van de nodige likken verf te voorzien. Dat is nog niet eens alles. Gisteren hebben we samen alles verhuisd. Ook Roy(een vriend van Rysiu) hielp een handje mee. Miriam en Ben kwamen met de trailer de dozen helpen sjouwen en verhuizen. Ans zorgde voor de catering, pap maakte nog wat dingetjes in de keuken af. Jeroen en Jan zorgde voor het vervoer en het afvoeren van de puin. Jorrith en ik rende daar ook nog tussen. Nicol zorgde dat het hier en daar wat schoon werd gemaakt.


De dag werd afgesloten in het theater in Heerlen met Guus.
Vandaag was het weer vroeg dag. Nadat we na het ontbijtje ons huisje een beetje op orde hadden, reden we de berg weer af naar nummer 33 A.
Mam was er om te helpen en ook Rysiu was weer van de partij om allerlei dingen op te hangen en te monteren.
Evenlater ging de bel en stonden Marcel en Mark in motoroutfit voor de deur om een helpende hand te bieden. Wat een mooi gebaar!
Een mooie zonnige zondag. Terwijl de AmstelGoldrace door het dorp reed hebben we flink wat werk verricht. We hebben veel gedaan en veel dingen staan al op plaats.
Ik ben trots op mijn zusje en ook op haar ex...
Hoop dat veel mensen hiervan leren dat een relatiebreuk ook anders kan.
Afscheid nemen in liefde omdat je van elkaar bent uitgeleerd.
Ieder gaat nu zijn eigen weg en toch vrienden blijven.
Daar gaat het toch om...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us