zondag, december 02, 2007

Kleuterpraat


De laatste dagen heeft onze kleine kerel weer wat uitspraken gedaan die ik zelf niet wil vergeten. Vandaar vastlegging op de blog.

Kijk Mamma ik heb een “kijkwortel” in mijn schoen. (een plastic doorzichtige wortel met jelly snoepjes erin)

Samen liggend op bed kijken we naar de sneeuwberichten op de belgische tv zender. Je weet wel waar je van die panoramabeelden uit de bergen ziet.
Ik zeg tegen Jorrith: “Oohhh als ik dat zie, krijg ik zin om te skiën”.
Waarop hij antwoord: “Mamma, heb jij dan van die schaatsplanken?”

Even later als we zijn in het pakken zegt hij: Weet je, Ik word politie en toch geen dokter, want weet je mamma; bij een dokter moeten mensen zich uitkleden en dan moet ik me kapot lachen……”

Op de foto staat mijn kleine man met zijn Bob-de-bouwer oorverwarmingers. Zijn neefje Ids riep: “KIJK… Jorrith heeft “Schouderkijkers”

Free Image Hosting at www.ImageShack.us