dinsdag, november 13, 2007

3.........2........1......

10--> merge wuurd het bèter
9 --> Twieje wurd
8 ---->Samen met ow
7 ---> Ik wer alt... nog 3 nachtjes slapen. In de nachten zal ik me jong voelen, maar in de ochtend.... o la la
6 ---> Engel....

5 ---> Proat mit meej (communicatie is zoooo belangrijk in een relatie!)
4 --> Dansen... Van dit nummer word ik altijd zooooo vrolijk.... lalalala
3 --> Lucht... Ken je dat gevoel???? Koffers dicht en op de vlucht... ik wel... en vertrek vrijdag... naar AMERICAAAAAAAA
2 ---> Veul te lang gelije...Ook al spelen ze het niet, maar als ik in de tent sta te kijken denk ik vaak: tis veul te lang gelije....

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

bweeuh

13 november, 2007 14:31  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us