donderdag, november 08, 2007

Storm op komst

Ik zie ut… was even met andere dingen bezig en nu lig ik achter met mijn top 25.

Met nog 10 dagen te gaan werk ik hem zo eventjes bij.

Windkracht 10 in huize Maas is afgenomen naar windkracht 6-7. Veel dingen zijn rigoureus veranderd en het voelt heerlijk. Foto’s zal ik neerzetten op : www.teammaas.punt.nl

Bij het checken van mij mail zag ik net het volgende bericht:
Eind november kunnen we een superstorm verwachten. Zo meldt weerman Piet Paulusma meldt op zijn website. Hij quote een beroemde Engelse meteoroloog: 'November kent eerst een korte periode van rustig weer onder invloed van een hogedrukgebied. Dit is echter stilte voor de (eerste) zware storm, die tussen 8 en 13 november wordt verwacht. Er bestaat een kans van 80% dat deze over Nederland trekt, met windstoten van 145 tot 175 km/uur.'


13 NOVEMBER!!!!! Dat is vlak voor het concert van Rowwen Hèze in America!!!!!
O my god !!! O my god!!!
Laten we hopen dat die Piet zwaar ongelijk krijgt in plaats van dat we zwaar stormweer krijgen.
Onze voorbereidingen voor het weekend zijn/waren in volle gang.
De fietsjes staan klaar. (of had ik dat al vermeldt??)
De pompom is gemaakt voor het geval we de weg kwijt raken.
Alleen de extra Bailey moet nog gehaald worden. Of nemen we alles voor de Caiparhina mee?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us