dinsdag, november 14, 2006

Ja... wat moet ik hier nou van maken....???


Eerlijk gezegd ben ik te moe om een ellendig lang verhaal te typen.
Zoals ik al meldde; het was een geweldig gezellig weekend. Met allemaal leuke (en ook nieuwe) mensen om me heen.
Het was leuk om vrijdag May en Kûeb oet Bolder weer te zien en was ik zeer verrast om Deidre en Marieke weer te ontmoeten.
2 Meiden die ik samen met Ilona heb leren kennen toen we naar Roskilde gingen. Dat was ergens in 1993. Na zo’n 13 jaar kwamen we elkaar weer voor het podium tegen en zag ik dat ze niets veranderd waren.
Zaterdag kwam ik een andere Roskilde-vriendin tegen: Astrid. Van Astrid hoor/lees ik wel eens vaker wat maar het is na 13 jaar nog altijd leuk en gezellig elkaar weer te zien. (Misschien leuk om eens een Roskilde-reünie te organiseren)
En dan Monique en Peetje en alle andere mensen waarmee we links in het hoekje stonden,niet te vergeten.
(Ook leuk was dat vrijdagnacht (was ik met Peetje en Joke over in Boems) “de mannen aan onze lippen hingen”)

Kijk …. en van die dingetjes geniet ik. Natuurlijk ook van alle andere leuke (en dronken) mensen.
Ik heb vrij nuchter genoten van de sfeer. Ben heel braaf geweest (niet aanhankelijk, dat zegt genoeg!!), want de wijn was “niet te zuipen” in de tent en mijn flesje Feigling was zo op!
Blij dat ik bij Boems een Bailey kon drinken.

O.a. speciaal voor Monique 2 versies:

Voor een korte samenvatting van grappige foto’s:
http://img374.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img374/7537/1163454466nxr.smil


Wil je alle foto’s zien?? Schrik niet en klik hier: http://jewel7181.photos.gb.com/c1136647.html

Ben zo eerlijk geweest en heb alle foto's waar ik verschikkelijk op sta, ertussen laten staan. Eerlijk is Eerlijk!

26 Comments:

Anonymous Anoniem said...

schrik, slik, proest ahum.... schrik me echt helemaal dood haha , maar dat moet een look a like van mij zijn hoor, dat kan niet anders, want ik had me toch gewoon keurig gedragen, naar mijn weten..... hahahaha leuke foto's Es, perfect timing!

14 november, 2006 08:35  
Anonymous Anoniem said...

Mwhaahahahahaa ja schrikken inderdaad , maar kan me niet schelen ,zie er uit als een verzopen en bezopen kat ,maar ik beleef alles weer opnieuw en het was een machtig leuk weekend , dus kan er met een big smile op terugkijken en ach de foto's , ik vind ze toch wel erg leuk hoor hahahahahaha we hebben heel veel lol gehad toch??
Dus volgend jaar gewoon weer van die gekke foto's maken Eshter.
Groet , Monique

14 november, 2006 14:03  
Blogger Jewel said...

Tuurlijk.... Ik heb het gewoon even spannend gemaakt. Het gaat om de herinnering van een leuk weekend! Drank hoort daar gewoon bij.haha... Heb je nog steeds geen Caiparinha geproefd!?
Ik ga binnenkort toch maar eens aan de dvd van de HMH beginnen. Als we die terug kijken is het helemaal lache, giere, brulle...
Misschien in combinatie met Sausalitho's???

14 november, 2006 14:37  
Anonymous Anoniem said...

HEY,

en waarom sta ik niet op de foto???

15 november, 2006 00:14  
Anonymous Anoniem said...

omdat jij een anonymous bent. Je hebt toch de hele avond in een hoekje gestaan!

15 november, 2006 02:12  
Anonymous Anoniem said...

Daar is niks van waar.

15 november, 2006 05:32  
Anonymous Anoniem said...

Wel waar: ik heb het ook gezien!

15 november, 2006 05:46  
Anonymous Anoniem said...

Nee hoor, wat had ik dan aan?

15 november, 2006 06:17  
Anonymous Anoniem said...

Leuke foto Esther, die ga ik als achtergrond op mijn pc gebruiken.

15 november, 2006 09:02  
Blogger Jewel said...

die foto van mijn horloge??

15 november, 2006 09:58  
Anonymous Anoniem said...

Nee ,nog steeds geen caiparinha op , ooh erg he ,maar dat komt goed , maarre ik had natuurlijk al genoeg drank op hahaha.
Groet , Monique

15 november, 2006 12:10  
Blogger DikkeNel said...

ben ik ff blij dat je mij er niet opgezet hebt......whahahha, ik blijf lachen!
groet, irene

15 november, 2006 13:06  
Blogger Jewel said...

@ ireen: Ik heb alleen foto's van de achterkant van een "zwevende"" Irene. haha. O ja en in de VIP... Lache met die jongen die de voicemail van Peetje insprak.


@Monique: Hou het maar te goed. Dan smaken ze beter. Na wijn en bier smaken ze misschien niet meer zo lekker.
We gaat toch wel nog wat afspreken eh?

15 november, 2006 14:37  
Anonymous Anoniem said...

Kon het toch even niet laten. Leuke foto's Maas.
Monique heb ik niet gezien, maar ik stond ook niet vooraan.

Groet

enfant terrible

15 november, 2006 15:45  
Blogger Jewel said...

Hee vreselijk kind, Onder je steen uit gekropen?? hihihi

16 november, 2006 01:16  
Anonymous Anoniem said...

???????????

16 november, 2006 06:11  
Blogger Jewel said...

lamaar!

16 november, 2006 15:02  
Anonymous Anoniem said...

waaien zeker?

17 november, 2006 00:35  
Anonymous Anoniem said...

Ik was er toch wel en niet vooraan , liep te zwalken door de tent van zattigheid hahahaha , die caiparinha die kom ik zeker halen ,echt wel.
Peet is net geweest met haar foto's ,ook weer erg vreselijk hahahahahahaha leuk dan he.
Groet , Monique

17 november, 2006 12:44  
Blogger Jewel said...

Ik ben errrrrrrrrg benieuwd.
Hoop ze deze week ook te mogen zien!
De roest van het "slotconcert-weekend" is nu een beetje het vergaan.
Tijd voor een nieuw feestje????
Iemand een idee????

19 november, 2006 04:06  
Anonymous Anoniem said...

Inwijding bij Clootje en Erwin???
Groet , Mo

19 november, 2006 12:09  
Anonymous Anoniem said...

ja de foto's komen eraan hoor Es, met een beetje mazzel krijg je ze vandaag thuis door pieter post.....

enne, feestje, nou ik ben erbij hoor, wil ik ook weer niet missen natuurlijk.... haha

Peetje

20 november, 2006 04:07  
Anonymous Anoniem said...

Niks bij mij, vorig jaar al een hele huis vol met visite om eitjes te eten.. Na een avond vol drank en te weinig slaap..

21 november, 2006 15:29  
Anonymous Anoniem said...

Op de foto's te zien: zijn er genoeg eitjes op Loohorst gebakken. Gezellige boel daar!

21 november, 2006 15:45  
Blogger Jewel said...

Het was ook heel gezellig.

Enne ... ET: Weinig slaap en veel drank ben je toch wel gewend??

23 november, 2006 03:07  
Blogger Just Me & Myself said...

Wat erg hou ik de comments even niet bij... Maar uhm dat inwijdingsfeestje bij Erwin & Clootje komt eraan hoor!!

Hahahaa, jullie krijgen allemaal nog wel een uitnodiging!! Knuffel Cloot

23 november, 2006 23:07  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us