donderdag, mei 25, 2006

Zoek?


Voor het HAFA concert van a.s. zondag worden al de nodige voorbereidingen getroffen.
Als mijn kleine man "een krokodil is", wil hij graag de Rowwen Hèze-cd horen. (Hij ligt dan in bad te spartelen als een krokodil) Met auto, vliegtuug..., de Peel en "een kwestie van..." wordt dan mee gezongen en geklapt.
Oké.... daar kan mamma best mee leven.

Ook loopt Jorrith al een paar dagen met de gitaar door het huis. Uit die gitaar komt alleen maar het deuntje van "it's a small world after all". Daar wordt mamma af en toe gek van.

Maar nog gekker word ik van het zoeken. Het hele huis en alle kasten heb ik al nagezocht maar ik kan Jorrith's Rowwen Heze shirt NIET meer vinden. Carina stuurde enige tijd geleden het t-shirt met de "geluksknikker" erop, maar helaas is dat shirt hem nog te groot.

Ik heb nog 1 dag om het te vinden, maar je zal zien: in de loop van de volgende week kom ik het weer tegen: zo gaat het altijd met dat soort dingen.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us