dinsdag, juni 28, 2005

Afkoelen

De week begon al goed.
We mochten weer gaan werken en dit keer in een warm kantoor. In het weekend was namelijk de airco stuk gegaan.
Daar was ik niet op voorbereid en dus had ik een truitje met een langer mouwtje aan. Nou heb ik dat meestal wel, gewoon omdat ik dat netter vind uitzien op kantoor. En ik moet mijn kipfiletjes (armen)bedekken. Meestal is het niet te warm om zo te werken. Gisteren dus wel.
Na het werk was ik dan ook behoorlijk verhit. Ik heb de luxe dat schoonmamma voor ons mee kookt en kon ik dus met Carolien effe afkoelen in de zwemvijver van de buurvrouw (5 huizen verder)
Mijn buurvrouw heeft een droomtuin: uitzicht over een heel mooi dal. Je kijkt van het Vijlerbos tot in Epen.
M'n buurmeisje (6 huizen verder) past op dit moment op het huis en de 4 honden en ligt nu vaker te poedelen in de zwemvijver en geef haar eens ongelijk....
Kijk maar en geniet!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
En de laatste: wel of niet te zien: boven in de wei zijn wij getrouwd!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us