dinsdag, juni 21, 2005

Warm warm warm

Was het vorige week nog aan de frisse kant(dacht dat de herfst al begonnen was), nu klaagt iedereen dat het te warm is. Zelf heb ik daar overdag niet zo'n last van. Ons huis is binnen redelijk koel en ik heb het geluk op het werk lekker in de airco te zitten. Ga zelfs nog met lange mouwen naar m'n werk. Anders heb ik het koud.
Maar als ik dan naar buiten ga....in een oververhitte auto moet stappen... het stuur bijna niet vast kan houden van de warmte.... dan wil ik toch maar 1 ding....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
In het zwembad springen.
Samen effe poedelen met de kids... van de buren. Want Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jorrith wilde alleen maar naast Linda op de rand zitten, vond het water toch iets te koud.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us