zondag, juni 26, 2005

"Tikgeiten"

In Gaasterland kwamen we aan op een hele mooie accomodatie.
Alles zag er prima uit.
Jammer genoeg zie je als rekenkamer erg weinig van zo'n wedstrijd. Eigenlijk alleen maar de formulieren. En daar zitten soms wel "vreemde" tussen. Maar al bij al: we hebben ontzettend gelachen. (Als rekenkamer breng je alle resultaten van de deelnemers van een menwedstrijd in de computer in en omdat je veel achter de pc alles zit in te typen noemde Heleen ons de tikgeiten)
Van dat friese taaltje snap ik dus geen ene ..... Ze zeggen dat limlanders "zingen" nou daarboven kunnen ze er ook wat van. Het was net turks.

Joute kwam nog effe langs om wat op te halen. Maar die versta ik wel.(tenzij hij met z'n vrouw fries praat)

Als bedankje voor die dag kregen we een bossie bloemen en een heerlijk fries suikerbrood.(mmmmmm daar zondig ik graag voor)

Joute: als je de volgende keer naar Limburg komt, mag je me nog ene meenemen. Is eens iets anders dan limburgse vlaai.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Op de terugweg heb ik ontzettend genoten van de uitzichten vanuit de auto.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
En 's avonds terug in Dronten genoot ik van de zonsondergang en heb ik lekker aan de waterkant zitten kijken naar dit uitzicht. Als je daar niet rustig van wordt...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us