zondag, juni 26, 2005

zucht....

Met een grote zucht eindig ik dit weekend.
Een korte samenvatting voor wie het weten wil.
Na een week waarin me vanalles en nogwat overkomen is, gingen we vrijdag op weg naar Dronten. Ondanks dat ik standaard mijn Pulse, Viva en Flair bij had, had ik nog maar 1 boekje uitgelezen en verder m'n nieuwe mobieltje uitgeprobeerd.

Na een reis van z'n kleine 4 uur kwamen we dan eindelijk op plaats van bestemming.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

De dag erna werd ik alweer vroeg opgehaald om naar Gaasterland te gaan. Om daar bij een wedstrijd de rekenkamer te doen. In het begin van het jaar heb ik me daarvoor opgegeven. Dacht toen een gezellig weekendje Friesland met man en kind te krijgen. Maar helaas... Ik was er met Hans en Heleen. Ook gezellig overigens.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us