zondag, december 19, 2010

Buzzzzz

Al een tijdje ben ik een buzzer.
Een wat???? zullen sommige nu wel denken.
Ik ben wel iemand die graag aan dingen mee doet: Enquetes, poll's of andere vragenlijsten. (waarschijnlijk doordat ik in een ver verleden voor een enqueteburo gewerkt heb)
En ik ben dol op acties waar je iets gratis bij krijgt:(http://www.hak.nl/)
Een aantal collega's zijn buzzers. Zij waren het dan ook die van mij een buzzer maakte.
Het begon onschuldig door Blue Wonder(BW) te testen. Je weet wel: het wonderbaarlijke schoonmaakmiddel. Eerlijk gezegd kon ik het al van de Huishoudbeurs en staan alle 3 de varianten in mijn kast.
Na de BW kreeg ik een uitnodiging om de Philips Flexcare te testen. Kreeg er nog 3 bij om door familie/vrienden te laten testen.
De helft is zeer enthousiast.

De helft zijn mijn zusje en ik. We waren elektrisch poetsen gewend en dat er nog beter en fijner zou bestaan, had ik niet gedacht. Wat is deze tandenborsten een genot om mee te poetsen. Zelfs Jorrith poetst nu zonder te zeuren zijn tanden. De actie luidde: kan je verliefd worden op je tandenborstel.
Ik ben verliefd op mijn iPhone dus ja.... ik kan ook verliefd worden op een tandenborstel.
Mijn tanden worden schoner en zachter dan met mijn oude tandenborstel.
Het is een blijvertje. Lonne heeft inmiddels het hele pakket aangeschaft. Als contactpersoon mag ik alles overnemen voor 49 euri. En de rest... die sturen we weer kosteloos retour naar Philips.
Dat vind ik nou leuk.
Raar mens ben ik eh!

PS: Ben je van plan een nieuwe tandenborstel te kopen en wil je toevallig deze?? Ik heb kortingsbonnen. Laat het me weten en ik stuur je ze op!
Zo genoeg gebuzzeddd

2 Comments:

Anonymous Olga said...

Heej,

ben nu al een paar jaar lid van buzzer en heb al het nodige moeten uitproberen: electrische tandenborstel, chocodreams van Mona, Geurende afvalzakken, sorbo blue wonder, deodoranten etc.
Eergisteren kreeg ik weer een volle doos met Nescafe :)
Soms bijna te jammer om weg te geven haha.

20 december, 2010 03:40  
Blogger Jewel said...

die koffie heb ik jammergenoeg gemist. Ik ga nu proberen mijn haar te verven.

20 december, 2010 15:08  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us