maandag, december 06, 2010

Verwend

Gefasineerd kijken we met z'n tweeën naar de lavalamp. Ondertussen nemen we de dag door. Of eigenlijk het hele weekend. Jorrith kan niet slapen en dat vind ik niet gek.
Vandaag (volgens hemzelf om 19 uur) is hij 8 jaar geworden.
Wat is mijn kleine man de laatste 3 dagen ontzettend verwend geworden: Bezoek, cadeautjes, kaartjes, telefoontjes en online-felicitaties. Hij vindt alles leuk en geniet overal van.
Van de grote dingen en van de kleine dingen. En zo hoort het ook. Dat wil ik hem graag zo meegeven.
Helemaal happy nestelt hij zich in zijn bed. "Nu ga ik maar slapen", zegt hij.
"Zal ik de lamp uit doen? vraag ik hem.
Hij wil er nog even naar kijken en ook dat vind ik niet gek.



Namens Jorrith: Iedereen bedankt voor alles!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us