vrijdag, mei 28, 2010

Secondlife meets Reallife


Mijn SL verslaving heb ik niet meer. Af en toe log ik nog in om even met vrienden te kletsen. Six en Kip zijn daar 2 van. Six ken ik al heel lang. En via Six heb ik Kip leren kennen. Ergens in december hoorde ik dat ze naar Pinkpop komen voor het optreden van Rammstein.
Gisteren viel me in dat dit het Pinkpopweekend is en dat ik beloofd had contact te zoeken om eventueel een bakkie koffie samen te drinken.
Na het opnieuw installeren van Secondlife restte mij niets anders dan een IM bericht met mijn telefoonnummer achter te laten.
Vanochtend ging de telefoon. De heren zaten in Heerlen op het terras. "Ik werk in Heerlen" riep ik enthousiast.
En zo kwam het dat Six en Kip in mijn pauze mij eventjes een gezellig bezoekje brachten. Samen dronken we koffie en we beloofden elkaar bij de volgende ontmoeting samen een hele taart op te gaan eten. "count me in"
Hier hou ik je aan, Kip!! Want ik geloof dat we nog wel een middag omkrijgen!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us