donderdag, mei 27, 2010

Esje and Friends @ APD

Samen met Carolien, Manon en Edith.
Nino, Portugeese groom van een zwitserse vierspanrijder. Of moet ik zeggen: vriendje van.... ??
Samen met Angelique'ske... Mijn maffe FB vriendin...





Een van de lieve Chardon-Meiskes: Edith

Met mijn grote vriend: Pony Roy. Hij kan zo lekker sagerijnig zijn in de stal. Maar als je hem eenmaal kriebelt....

Irma heb ik via meneer Rick leren kennen. Dus als er een feestje in de Achterhoek is... dan is Irma erbij.


Samen met Sandra... altijd immer dabei!! Zondag belandde ze in de waterbak. Sindsdien noemen we haar Kikkervis!



Gonnie, Zusje van meneer Rick en via Facebook een vriendin geworden.

André, ook altijd bij het Achterhoekse paardenspektakelfeestje.

Nina, Speciaal uit London overgevlogen "for the dutch party with beerthrowing and crazy dutch people" Nou dan zit je goed bij onze groep!!


Carolien, Speciale vriendin van mijn man. Wat gaan we haar missen als ze niet meer mee gaat op wedstrijd!
Susi, In Horst hebben we samen op de blokken staan dansen en drinken. Dat het feest is in Nederland heeft ze nu geweten...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us